woensdag 23 september 2009

Mijn draai hervinden

Ik ben even op vakantie geweest, en nu moet ik mijn draai hervinden. Niet dat ik er helemaal uit geweest ben, want de moderne techniek heeft ons in de gelegenheid gesteld om ook overzee bij het draaien van de zaak betrokken te blijven. Om niet door te draaien maak ik maar matig gebruik van deze, vaak handige, technische hulpmiddelen. Want zolang het op de zaak doordraait loop ik zelf minder kans doorgedraaid te raken. En we willen natuurlijk wel doordraaien, maar enkel op de juiste manier.

Ook in dit schrijven moet ik mij weer inleven, een stukje is zo in elkaar gedraaid, maar het moet wel zinnige informatie bevatten. En dat lijkt nu te ontbreken. Toch is er een inhoudelijke boodschap. En dat is dat de weblog vanaf vandaag weer bijgehouden gaat worden. Aanvankelijk misschien nog onregelmatig, maar het moet weer een vast patroon krijgen. Zo gauw al ik mijn draai hervonden heb.

Geen opmerkingen: