vrijdag 25 september 2009

Moderne draai automaten

Vandaag kwam ik er achter dat ik de open dagen van één van de grootste, misschien wel dé grootste,draaiautomaten fabrikant gemist heb. Nou ja, gemist, ik zou toch niet zijn gaan kijken. Ik heb met enige droevenis al jaren gelden geconstateerd dat de Europese machine industrie de boot gemist heeft. (zie ook http://automatendraaiwerk.blogspot.com/2008/10/over-draaiautomaten.html

Maar als u kennis van de open dagen wilt nemen: op http://www.laagland.nl/nl/news/news295.aspx staat alles.

Duitse machines, en daar gaat het hier om, zijn te mooi, en te ingewikkeld om betrouwbaar te zijn. Tenminste dat was enige jaren geleden zo, en ik heb nog niet gehoord dat het tegenwoordig anders zou zijn. Hoewel, de Duitse fabrikanten en hun vertegenwoordigers spreken dat natuurlijk tegen. Maar ook de mensen van WC eend adviseren WC eend, dus hoe betrouwbaar is hun informatie?

Wij werken met Japanse topmerken: Citizen, Miyano, Okuma, Mori Seiki en Brother. Als daar een nadeel aan zit is dat foutzoeken steeds weer lastig is, want je bent bijna nooit in de gelegenheid om er handigheid mee op te doen. En ik heb door de jaren heen diverse malen gehoord dat dat bij de grote Europese merken wel eens anders is. Als mijn informatie klopt zijn daar soms zelfs standaard oplossingen voor veel voorkomende fouten. Dat zijn dus machines die de fabriek eigenlijk nooit hadden mogen verlaten.

Als je lekker en betrouwbaar wilt draaien heb je betrouwbare draaimachines nodig. En die hebben wij voor u gevonden. Waarom zou u zelf het wiel uitvinden (of draaien) als wij dat voor u kunnen doen? Wij draaien graag en goed. Ook voor u.

Geen opmerkingen: